Voordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten - eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten - risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Nooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Alles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.
Sterke punten Snel beschikbaar
Zwakke punten Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.
Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Twee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was.
Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.
Sterke punten Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.
Zwakke punten Toch wel beter opletten bij facturatie.
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten Valse informatie
Zwakke punten Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.
Torenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken!
Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw
Hadden we een auto besteld met ons allebei als chauffeur. Daar betaal je dus extra voor, maar geeft wel meer soepelheid. Da's buiten Sixt gerekend. Toen ik de auto ging afhalen had ik netjes de beide id-kaarten, rijbewijzen en de betaalkaart van de reservatie mee, maar kreeg ik de auto dus niet mee, want mijn echtgenote had de reservatie gedaan en moest dus aanwezig zijn. Die zat thuis en mocht dus nog komen opdraven omwille van de regeltjes van Sixt. Een uur staan wachten voor administratief gedoe en nul klantvriendelijkheid.
Nooit meer
Na autopech in de ochtend, kreeg ik na 19u in de avond een vervangwagen, en zou die twee dagen mogen gebruiken. Op het formulier stond dat ik hem om 17:51 in één van de punten moest inleveren. Door file vanaf mijn werk geraakte ik er pas om klokslag 18:00, en stelde vast dat alles al donker was terplaatse. Ik betwijfel of er om 17:51 wel nog iemand zou zijn geweest. Ik liet dus toch de auto achter, maar de sleutel bracht ik pas terug bij het openingsuur de dag erop, omdat ik die niet veilig kon achterlaten. Voor die 9 minuten te laat kreeg ik een factuur van meer dan 60 euro. Mijn bezwaar werd weggewuifd, en omdat ik ondertussen niet betaalde, kreeg ik er een verwijlinterest bovenop zodat het uiteindelijk bijna 140 euro werd, met dreigement van in casso bureau als ik niet betaalde binnen drie dagen. Niet bepaald een menselijke aanpak...
Toch meer betaald dan bij boeking vermeld en overeengekomen; de maatschappij is eigenlijk een klanten ronselaar in samenwerking met Inter rent en bij de eindafrekening een meerprijs van 31,36 Euro en dat zonder enige duidelijke verklarende uitleg. Iemand is bedreven in het aanrekenen van extra/verdoken kosten. Al bij al een enerverende boeking .
Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Oud, maar simpel
Review over Huurwagens MolsVoordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten
- eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten
- risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
slechtste verhuurfirma ooit !
Review over LuxAutoblijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten
geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten
respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
After an invoice of 1600 euros
Review over LuxAutoI rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Nederland do it.
Review over LuxAutoHorror. They rip you. The smallest scratch costs you 500 euro.
Sterke punten
None
Zwakke punten
They cheat you
Horror
Review over LuxAutoMercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Horror
Review over LuxAutoMercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Link voor waarborg
Review over LuxAutoNooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Sterke punten
Geen
Verhuis camionette die eigenlijk niet meer door keuring geraakt
Review over Huurwagens MolsGisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten
Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Zwakke punten
Alles is rot op wat ze verhuren
Nooit meer
Review over LuxAutoDoor omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Sterke punten
prima auto
Zwakke punten
Willen makkelijk hun geld verdienen
Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Review over Autoverhuur MeerschaertCorrecte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Review over Autoverhuur MeerschaertCorrecte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Bustellen
Review over LuxAutoAuto 5 p met een grote kofur
Onbetrouwbaar
Review over Valko Rent a CarAlles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.
Sterke punten
Snel beschikbaar
Zwakke punten
Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.
verouderde toestellen en geen streven naar klanten tevredenheid
Review over Huurwagens MolsVan begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten
verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service. Blijf daar aub weg!
Review over All-Car-RentEen bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Bende afzetters
Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service en totaal niet corona safe. Blijf daar aub weg!
Review over All-Car-RentEen bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Bende afzetters
Eind goed al goed
Review over LuxAutoTwee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was.
Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.
Sterke punten
Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.
Zwakke punten
Toch wel beter opletten bij facturatie.
Valse informatie
Review over LuxAutoEen bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten
Valse informatie
Zwakke punten
Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.
Echte parasieten luxauto leeft van oncorrectheid
Review over LuxAutoTorenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken!
Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw
Sterke punten
Vriendelijkheid is ook niet alles!
Zwakke punten
Geld geld en nog eens geld
Administratief gedoe en nul service
Review over SixtHadden we een auto besteld met ons allebei als chauffeur. Daar betaal je dus extra voor, maar geeft wel meer soepelheid. Da's buiten Sixt gerekend. Toen ik de auto ging afhalen had ik netjes de beide id-kaarten, rijbewijzen en de betaalkaart van de reservatie mee, maar kreeg ik de auto dus niet mee, want mijn echtgenote had de reservatie gedaan en moest dus aanwezig zijn. Die zat thuis en mocht dus nog komen opdraven omwille van de regeltjes van Sixt. Een uur staan wachten voor administratief gedoe en nul klantvriendelijkheid.
Nooit meer
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Veel regeltjes, geen service
Inhalig bedrijf
Review over Rent A CarNa autopech in de ochtend, kreeg ik na 19u in de avond een vervangwagen, en zou die twee dagen mogen gebruiken. Op het formulier stond dat ik hem om 17:51 in één van de punten moest inleveren. Door file vanaf mijn werk geraakte ik er pas om klokslag 18:00, en stelde vast dat alles al donker was terplaatse. Ik betwijfel of er om 17:51 wel nog iemand zou zijn geweest. Ik liet dus toch de auto achter, maar de sleutel bracht ik pas terug bij het openingsuur de dag erop, omdat ik die niet veilig kon achterlaten. Voor die 9 minuten te laat kreeg ik een factuur van meer dan 60 euro. Mijn bezwaar werd weggewuifd, en omdat ik ondertussen niet betaalde, kreeg ik er een verwijlinterest bovenop zodat het uiteindelijk bijna 140 euro werd, met dreigement van in casso bureau als ik niet betaalde binnen drie dagen. Niet bepaald een menselijke aanpak...
hoeveel betaal je eigenlijk ?
Review over Economy Car RentalsToch meer betaald dan bij boeking vermeld en overeengekomen; de maatschappij is eigenlijk een klanten ronselaar in samenwerking met Inter rent en bij de eindafrekening een meerprijs van 31,36 Euro en dat zonder enige duidelijke verklarende uitleg. Iemand is bedreven in het aanrekenen van extra/verdoken kosten. Al bij al een enerverende boeking .
Zwakke punten
uitleg vaag en misleidend
Idiote klantenservice
Review over CarAmigoNa een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten
Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Zwakke punten
De rest.
Idiote klantenservice, onmogelijk profiel te valideren
Review over CarAmigoNa een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten
Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Zwakke punten
De rest.
waarborg blijft op rekening van Mols staan
Review over Huurwagens MolsDe betaalde waarborg blijft minstens 2 maanden op de rekening van Mols staan, indien je niet zelf belt hiervoor blijft het op hun rekening staan.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Waarborg wordt niet terug betaald indien je er niet zelf achter gaat.