Reviews over Autoverhuurders


    Uur binnen brengen vervangwage

    Review over Rent A Car

    Via fors assistance hadden wij recht op een vervang wagen. Vrijdag avond sta ik voor de verhuur garage dicht! Zaterdag gaan we terug en hebben we onze vervang wagen. 3 dagen later moeten we hem terug brengen om 10.45 uur als ik vraag om het op 17 uur te zetten omdat we gaan werken zijn dan gaat dit niet of we moeten een dag huur betalen. Dus brengen we hem een dag vroeger terug! Van oplichting gesproken!!!

    Zwakke punten
    Geen en onvriendelijke communicatie

    Slechte service

    Review over Huurwagens Mols

    Na 3x bij Mols een verhuiswagen te hebben gehuurd is het iedere keer gebeurd dat ik de waarborg zelf moest terug vragen en zij niet klantvriendelijk de waarborg netjes binnen 21 dagen de waarborg terugbetalen. Heb meermaals moeten bellen en enorm veel mails gestuurd naar Hilde die steeds wist te vertellen dat ze het had doorgegeven en daarna zelfs niet meer antwoorde op mijn mails. Zeer respectloos en onprofessioneel!! Na 33 dagen is mijn waarborg nog steeds niet terug gestort wat ik uitermate schandalig vind!

    Zwakke punten
    -Slechte communicatie binnen bedrijf
    -altijd late teruggave van waarborg waar je dan ook nog zelf achter moet vragen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n-zeer onprofessioneel

    Slechte service

    Review over Huurwagens Mols

    Ik heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
    Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
    De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Hulplijn en mails

    topservice

    Review over Valko Rent a Car

    Zéér correct

    Onbeschoft

    Review over Rent A Car

    Na autopech een vervangwagen gekregen. Bij inleveren is de onvriendelijke meneer op zijn buik gaan liggen tot hij een ondiep krasje van een paar cm vond op de wielschijf, waarvoor ik een rekening van 75euro kreeg. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Schade\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" waar ik niets mee te maken had.Kreeg ik opmerkingen over waarom ik niet vroeger de auto kwam inleveren omdat ik er om 16u50 was en moest mij verantwoorden dat ik wel moest gaan werken die dag. De taxi naar mijn eigen garage waar ik recht op had, was er niet dus kon ik maar te voet gaan.

    Oud, maar simpel

    Review over Huurwagens Mols

    Voordeel:
    Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.

    Nadeel:
    Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...

    Sterke punten
    - eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten

    Zwakke punten
    - risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
    - steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg

    slechtste verhuurfirma ooit !

    Review over LuxAuto

    blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
    onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !

    Sterke punten
    geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen

    Zwakke punten
    respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.

    After an invoice of 1600 euros

    Review over LuxAuto

    I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
    When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
    I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????

    Nederland do it.

    Review over LuxAuto

    Horror. They rip you. The smallest scratch costs you 500 euro.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    They cheat you

    Horror

    Review over LuxAuto

    Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!

    Sterke punten
    Veel geblaat

    Zwakke punten
    Geen wol

    Horror

    Review over LuxAuto

    Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!

    Sterke punten
    Veel geblaat

    Zwakke punten
    Geen wol

    Link voor waarborg

    Review over LuxAuto

    Nooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �

    Sterke punten
    Geen

    Verhuis camionette die eigenlijk niet meer door keuring geraakt

    Review over Huurwagens Mols

    Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
    Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
    Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
    Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!

    Sterke punten
    Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven

    Zwakke punten
    Alles is rot op wat ze verhuren

    Nooit meer

    Review over LuxAuto

    Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.

    Sterke punten
    prima auto

    Zwakke punten
    Willen makkelijk hun geld verdienen

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Review over Autoverhuur Meerschaert

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Review over Autoverhuur Meerschaert

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Bustellen

    Review over LuxAuto

    Auto 5 p met een grote kofur

    Onbetrouwbaar

    Review over Valko Rent a Car

    Alles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.

    Sterke punten
    Snel beschikbaar

    Zwakke punten
    Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.

    verouderde toestellen en geen streven naar klanten tevredenheid

    Review over Huurwagens Mols

    Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.

    Zwakke punten
    verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service. Blijf daar aub weg!

    Review over All-Car-Rent

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
    Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.

    De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.

    De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
    Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
    Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.

    Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
    Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.

    Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
    Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's

    Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.

    Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
    Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service en totaal niet corona safe. Blijf daar aub weg!

    Review over All-Car-Rent

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
    Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.

    De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.

    De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
    Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
    Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.

    Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
    Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.

    Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
    Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's

    Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.

    Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
    Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

    Eind goed al goed

    Review over LuxAuto

    Twee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was.
    Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.

    Sterke punten
    Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.

    Zwakke punten
    Toch wel beter opletten bij facturatie.

    Valse informatie

    Review over LuxAuto

    Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.

    Sterke punten
    Valse informatie

    Zwakke punten
    Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.

    Echte parasieten luxauto leeft van oncorrectheid

    Review over LuxAuto

    Torenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken!
    Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw

    Sterke punten
    Vriendelijkheid is ook niet alles!

    Zwakke punten
    Geld geld en nog eens geld

    Administratief gedoe en nul service

    Review over Sixt

    Hadden we een auto besteld met ons allebei als chauffeur. Daar betaal je dus extra voor, maar geeft wel meer soepelheid. Da's buiten Sixt gerekend. Toen ik de auto ging afhalen had ik netjes de beide id-kaarten, rijbewijzen en de betaalkaart van de reservatie mee, maar kreeg ik de auto dus niet mee, want mijn echtgenote had de reservatie gedaan en moest dus aanwezig zijn. Die zat thuis en mocht dus nog komen opdraven omwille van de regeltjes van Sixt. Een uur staan wachten voor administratief gedoe en nul klantvriendelijkheid.
    Nooit meer

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Veel regeltjes, geen service