Reviews over Autoverhuurders


    Verhuis camionette die eigenlijk niet meer door keuring geraakt

    Review over Huurwagens Mols

    Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord. Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn. Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne! Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!

    Sterke punten
    Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven

    Zwakke punten
    Alles is rot op wat ze verhuren

    Nooit meer

    Review over LuxAuto

    Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.

    Sterke punten
    prima auto

    Zwakke punten
    Willen makkelijk hun geld verdienen

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Review over Autoverhuur Meerschaert

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Review over Autoverhuur Meerschaert

    Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland

    Bustellen

    Review over LuxAuto

    Auto 5 p met een grote kofur

    Onbetrouwbaar

    Review over Valko Rent a Car

    Alles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.

    Sterke punten
    Snel beschikbaar

    Zwakke punten
    Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.

    verouderde toestellen en geen streven naar klanten tevredenheid

    Review over Huurwagens Mols

    Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.

    Zwakke punten
    verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service. Blijf daar aub weg!

    Review over All-Car-Rent

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe. Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen. De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet. De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst. Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan! Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten. Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door. Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan. Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald. Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost. Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails. Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service en totaal niet corona safe. Blijf daar aub weg!

    Review over All-Car-Rent

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe. Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen. De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet. De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst. Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan! Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten. Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door. Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan. Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald. Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost. Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails. Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

    Eind goed al goed

    Review over LuxAuto

    Twee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was. Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.

    Sterke punten
    Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.

    Zwakke punten
    Toch wel beter opletten bij facturatie.

    Valse informatie

    Review over LuxAuto

    Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.

    Sterke punten
    Valse informatie

    Zwakke punten
    Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.

    Echte parasieten luxauto leeft van oncorrectheid

    Review over LuxAuto

    Torenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken! Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw

    Sterke punten
    Vriendelijkheid is ook niet alles!

    Zwakke punten
    Geld geld en nog eens geld

    Administratief gedoe en nul service

    Review over Sixt

    Hadden we een auto besteld met ons allebei als chauffeur. Daar betaal je dus extra voor, maar geeft wel meer soepelheid. Da's buiten Sixt gerekend. Toen ik de auto ging afhalen had ik netjes de beide id-kaarten, rijbewijzen en de betaalkaart van de reservatie mee, maar kreeg ik de auto dus niet mee, want mijn echtgenote had de reservatie gedaan en moest dus aanwezig zijn. Die zat thuis en mocht dus nog komen opdraven omwille van de regeltjes van Sixt. Een uur staan wachten voor administratief gedoe en nul klantvriendelijkheid. Nooit meer

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Veel regeltjes, geen service

    Inhalig bedrijf

    Review over Rent A Car

    Na autopech in de ochtend, kreeg ik na 19u in de avond een vervangwagen, en zou die twee dagen mogen gebruiken. Op het formulier stond dat ik hem om 17:51 in één van de punten moest inleveren. Door file vanaf mijn werk geraakte ik er pas om klokslag 18:00, en stelde vast dat alles al donker was terplaatse. Ik betwijfel of er om 17:51 wel nog iemand zou zijn geweest. Ik liet dus toch de auto achter, maar de sleutel bracht ik pas terug bij het openingsuur de dag erop, omdat ik die niet veilig kon achterlaten. Voor die 9 minuten te laat kreeg ik een factuur van meer dan 60 euro. Mijn bezwaar werd weggewuifd, en omdat ik ondertussen niet betaalde, kreeg ik er een verwijlinterest bovenop zodat het uiteindelijk bijna 140 euro werd, met dreigement van in casso bureau als ik niet betaalde binnen drie dagen. Niet bepaald een menselijke aanpak...

    hoeveel betaal je eigenlijk ?

    Review over Economy Car Rentals

    Toch meer betaald dan bij boeking vermeld en overeengekomen; de maatschappij is eigenlijk een klanten ronselaar in samenwerking met Inter rent en bij de eindafrekening een meerprijs van 31,36 Euro en dat zonder enige duidelijke verklarende uitleg. Iemand is bedreven in het aanrekenen van extra/verdoken kosten. Al bij al een enerverende boeking .

    Zwakke punten
    uitleg vaag en misleidend

    Idiote klantenservice

    Review over CarAmigo

    Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie! Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon. Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?

    Sterke punten
    Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.

    Zwakke punten
    De rest.

    Idiote klantenservice, onmogelijk profiel te valideren

    Review over CarAmigo

    Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie! Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon. Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?

    Sterke punten
    Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.

    Zwakke punten
    De rest.

    waarborg blijft op rekening van Mols staan

    Review over Huurwagens Mols

    De betaalde waarborg blijft minstens 2 maanden op de rekening van Mols staan, indien je niet zelf belt hiervoor blijft het op hun rekening staan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Waarborg wordt niet terug betaald indien je er niet zelf achter gaat.

    Te duur en altijd iets

    Review over LuxAuto

    Na enkele malen te hebben gehuurd bij LuxAuto was er altijd iets (onterechte schade, teveel km's aangerekend,...), zo ben ik naar Delrue Rent gegaan, stukken goedkoper, altijd iets beschikbaar en nooit problemen. Bij Delrue Rent zijn ze altijd vriendelijk, altijd bereikbaar en behulpzaam!

    Zwakke punten
    Duur, altijd problemen achteraf.

    Al vanaf de eerste dag pech met oude Picasso.

    Review over AutoReisen

    Wij hebben onze auto Picasso afgehaald op 27 april 2019,vreemd het was een oude auto met meer dan 100000km op de teller en na 60 km te hebben gereden hadden wij al pech met de motor die in alarm sloeg en ons naar een garage moeten begeven volgens de boordcomputer,dan maar een belletje naar autoreisen,die ons melde terug te komen naar de luchthaven,hoe moeten wij dan nog met pech naar de luchthaven rijden met alle risico van dien om dan de auto te wisselen,doen de heren dan geen onderhoud op hun fleet?dit vind ik maar niets en zal nooit nog een auto huren bij autoreisen,het is niet de eerste maal,vroeger ook moeten omwisselen maar nu is het zeker het einde bij deze verhuurder van auto's.

    Sterke punten
    Geen .

    Zwakke punten
    veel,auto overal beschadigd en vuil,deuren sluiten moeilijk en stuur vettig en vies,je moet eerst goed het stuur reinigen en zien dat alle deuren goed zijn gesloten,auto stinkt,bij het afhalen niet al te vriendelijk aan de balie . Dit review is echt en waar.

    Pure oplichterij!

    Review over LuxAuto

    Door een ongeval met mijn wagen kreeg ik door mijn verzekering een vervangwagen bij luxauto voor 7 dagen. Ik was gedurende deze 7 dagen 5 dagen op reis waardoor de wagen 5/7 gewoon in mijn garage heeft gestaan. Ik reed in totaal slechts een kleine 200 km met deze wagen. Toen ik de wagen terugbracht zeiden ze mij dat er een nieuwe kras op zat. Dit was een kras van letterlijk 4cm. Ik geloofde mijn ogen niet maar had voor ik de auto kreeg een document ondertekend waarin deze schade niet stond aangeduid. Nadien werd een bedrag van ruim boven 200 euro van mijn rekening gehaald. Ten eerste is deze kras totaal niet van mij, en ten tweede staat in RentaNorm duidelijk vermeld dat er geen schade mag aangerekend worden voor krassen die kleiner zijn dan een kredietkaart (8.5 cm). Dit is werkelijk schandelig!

    onterechte schade

    Review over LuxAuto

    Twee weken na de huur werd er plots een onbekend bedrag van onze creditcard afgeschreven zonder factuur of mededeling van schade die NIET door ons was gemaakt. Totale willekeur. Geen verweer mogelijk omdat er in de kleine lettertjes staat dat je ook nog verantwoordelijk blijft als je de auto op de parkeerplaats zet. Desalniettemin hadden ze ons de maandag erna iets moeten laten weyen!!! Heel slecht van Luxauto. Wij zoeken een ander en hebben onze les geleerd.

    Sterke punten
    ???

    Klacht

    Review over CelebrationsAutoverhuur

    Ze promoten over Ferrari rijden dus ik heb een rit voor 20 minuten gekocht om iemand daarmee te verassen maar toen ik keek vij se reservatie blijkt dat alles al helemaal vol zit vind dit echt SCHANDALIG

    Zwakke punten
    Geen beschikbaarheid

    Huren minibus

    Review over All-Car-Rent

    Offerte gevraagd en snel gekregen. Veel informatie en duidelijke prijs. Getelefoneerd voor bijkomende informatie en ook gekregen. Toen ik de bus 's avonds ging halen moest ik toch even aanschuiven. Vriendelijk geholpen, voor controle moest ik wagen halen. Toch even zoeken en moeilijk terug te geraken. Veel verkeer door Sportpaleis. Bus was redelijk goed proper. Reed vlot (veel plaats!)

    Sterke punten
    Duidelijke en redelijke prijs. Was goed qua kwaliteit en service.

    Zwakke punten
    Drukke omgeving om te geraken. Weinig personeel (wel vriendelijk) beschikbaar waardoor alles wat langer duurt.

    aanrekenen gebruiksschade van anderen

    Review over LuxAuto

    Bij het ophalen van de bestelwagen zeer vriendelijk te woord gestaan. De man excuseerde zich ervoor dat de bestelwagen nog niet gekuist was, maar dit betrof enkel de buitenkant, dus vonden we dit helemaal niet erg. Zaterdagavond breng ik de bestelwagen terug en zoals afgesproken steek ik de sleutel in de sleutelbus, omdat er niemand meer op kantoor aanwezig is. Maandag krijg ik een gepeperde factuur via mail en beweren ze dat er een deukje in het passagiersportier zit. Ik informeer telefonisch en wordt door dezelfde vriendelijke man te woord gestaan, die zelf aangeeft dat het waarschijnlijk steenslag is. Ik vraag een foto en ze zenden een foto waaruit inderdaad blijkt dat er een minuscuul putje onder een laag vuil zit(dat er dus al zat, want die dag zelf was het droog weer). Duidelijk steenslag en waarschijnlijk niet van mij. Maar toch "moeten ze hun protocol volgen". Klantvriendelijkheid van mijn voeten, criminele praktijken zijn dat!

    Zwakke punten
    oplichterspraktijken