• Toch meer betaald dan bij boeking vermeld en overeengekomen; de maatschappij is eigenlijk een klanten ronselaar in samenwerking met Inter rent en bij de eindafrekening een meerprijs van 31,36 Euro en dat zonder enige duidelijke verklarende uitleg. Iemand is bedreven in het aanrekenen van extra/verdoken kosten. Al bij al een enerverende boeking .

    Zwakke punten
    uitleg vaag en misleidend

    Door mart op 8 december 2019 Reageer

  • Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
    Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
    Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?

    Sterke punten
    Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.

    Zwakke punten
    De rest.

    Door JP op 12 september 2019 Reageer

  • Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
    Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
    Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?

    Sterke punten
    Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.

    Zwakke punten
    De rest.

    Door JP op 12 september 2019 Reageer

  • De betaalde waarborg blijft minstens 2 maanden op de rekening van Mols staan, indien je niet zelf belt hiervoor blijft het op hun rekening staan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Waarborg wordt niet terug betaald indien je er niet zelf achter gaat.

    Door Reyniers op 26 juni 2019 Reageer

  • Na enkele malen te hebben gehuurd bij LuxAuto was er altijd iets (onterechte schade, teveel km's aangerekend,...), zo ben ik naar Delrue Rent gegaan, stukken goedkoper, altijd iets beschikbaar en nooit problemen.
    Bij Delrue Rent zijn ze altijd vriendelijk, altijd bereikbaar en behulpzaam!

    Zwakke punten
    Duur, altijd problemen achteraf.

    Door Linda op 6 juni 2019 Reageer

  • Wij hebben onze auto Picasso afgehaald op 27 april 2019,vreemd het was een oude auto met meer dan 100000km op de teller en na 60 km te hebben gereden hadden wij al pech met de motor die in alarm sloeg en ons naar een garage moeten begeven volgens de boordcomputer,dan maar een belletje naar autoreisen,die ons melde terug te komen naar de luchthaven,hoe moeten wij dan nog met pech naar de luchthaven rijden met alle risico van dien om dan de auto te wisselen,doen de heren dan geen onderhoud op hun fleet?dit vind ik maar niets en zal nooit nog een auto huren bij autoreisen,het is niet de eerste maal,vroeger ook moeten omwisselen maar nu is het zeker het einde bij deze verhuurder van auto's.

    Sterke punten
    Geen .

    Zwakke punten
    veel,auto overal beschadigd en vuil,deuren sluiten moeilijk en stuur vettig en vies,je moet eerst goed het stuur reinigen en zien dat alle deuren goed zijn gesloten,auto stinkt,bij het afhalen niet al te vriendelijk aan de balie .

    Dit review is echt en waar.

    Door Wuytack F. op 30 april 2019 Reageer

  • Door een ongeval met mijn wagen kreeg ik door mijn verzekering een vervangwagen bij luxauto voor 7 dagen. Ik was gedurende deze 7 dagen 5 dagen op reis waardoor de wagen 5/7 gewoon in mijn garage heeft gestaan. Ik reed in totaal slechts een kleine 200 km met deze wagen. Toen ik de wagen terugbracht zeiden ze mij dat er een nieuwe kras op zat. Dit was een kras van letterlijk 4cm. Ik geloofde mijn ogen niet maar had voor ik de auto kreeg een document ondertekend waarin deze schade niet stond aangeduid. Nadien werd een bedrag van ruim boven 200 euro van mijn rekening gehaald. Ten eerste is deze kras totaal niet van mij, en ten tweede staat in RentaNorm duidelijk vermeld dat er geen schade mag aangerekend worden voor krassen die kleiner zijn dan een kredietkaart (8.5 cm). Dit is werkelijk schandelig!

    Door Baziel op 21 april 2019 Reageer

  • I would like to warn everyone not to rent a car at Dickmanns Rentacar since they sheet and lie. They never send the refund of the petrol. We still are waiting since May on a 100 euro refund we need to get since we took the car back with a full petrol tank. They do not even answer to my mails or telephone calls.

    Sterke punten
    None !

    Zwakke punten
    Everything !

    Door Nuyens Edith op 20 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Twee weken na de huur werd er plots een onbekend bedrag van onze creditcard afgeschreven zonder factuur of mededeling van schade die NIET door ons was gemaakt. Totale willekeur. Geen verweer mogelijk omdat er in de kleine lettertjes staat dat je ook nog verantwoordelijk blijft als je de auto op de parkeerplaats zet. Desalniettemin hadden ze ons de maandag erna iets moeten laten weyen!!! Heel slecht van Luxauto. Wij zoeken een ander en hebben onze les geleerd.

    Sterke punten
    ???

    Door Irma Essers op 3 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ze promoten over Ferrari rijden dus ik heb een rit voor 20 minuten gekocht om iemand daarmee te verassen maar toen ik keek vij se reservatie blijkt dat alles al helemaal vol zit vind dit echt SCHANDALIG

    Zwakke punten
    Geen beschikbaarheid

    Door Esmee op 29 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Offerte gevraagd en snel gekregen. Veel informatie en duidelijke prijs. Getelefoneerd voor bijkomende informatie en ook gekregen. Toen ik de bus 's avonds ging halen moest ik toch even aanschuiven. Vriendelijk geholpen, voor controle moest ik wagen halen. Toch even zoeken en moeilijk terug te geraken. Veel verkeer door Sportpaleis. Bus was redelijk goed proper. Reed vlot (veel plaats!)

    Sterke punten
    Duidelijke en redelijke prijs. Was goed qua kwaliteit en service.

    Zwakke punten
    Drukke omgeving om te geraken. Weinig personeel (wel vriendelijk) beschikbaar waardoor alles wat langer duurt.

    Door K Hendrickx op 9 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij het ophalen van de bestelwagen zeer vriendelijk te woord gestaan. De man excuseerde zich ervoor dat de bestelwagen nog niet gekuist was, maar dit betrof enkel de buitenkant, dus vonden we dit helemaal niet erg. Zaterdagavond breng ik de bestelwagen terug en zoals afgesproken steek ik de sleutel in de sleutelbus, omdat er niemand meer op kantoor aanwezig is. Maandag krijg ik een gepeperde factuur via mail en beweren ze dat er een deukje in het passagiersportier zit. Ik informeer telefonisch en wordt door dezelfde vriendelijke man te woord gestaan, die zelf aangeeft dat het waarschijnlijk steenslag is. Ik vraag een foto en ze zenden een foto waaruit inderdaad blijkt dat er een minuscuul putje onder een laag vuil zit(dat er dus al zat, want die dag zelf was het droog weer). Duidelijk steenslag en waarschijnlijk niet van mij. Maar toch "moeten ze hun protocol volgen". Klantvriendelijkheid van mijn voeten, criminele praktijken zijn dat!

    Zwakke punten
    oplichterspraktijken

    Door Van Soom op 15 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Onterecht vijf extra dagen aangerekend omdat sleutels blijkbaar in verkeerde handen terechtkwamen. Ondanks directe bewijzen (boarding pas, bewijs betaling extra bagage, bewijs SN brussels airlines via intern document) geen resultaat dus geen teruggave .
    Trage, onpersoonlijke en foute communicatielijn.
    Zeer onaangenaam gevoel.

    Door Backaert op 31 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • OPLETTEN
    zeer slechte service.

    Door onbekend op 8 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Zeer slechte service.
    Onterechte facturen voor een huurwagen, gevolgd door aanmaningen en dreigementen met advocaten terwijl de wagen niet eens door mij gehuurd werd. Zelfs bewijs van garage en bewijs dat ik niet eens de wagen kon gehuurd hebben wegens verblijf in het buitenland haalden niets uit. Verantwoordelijke Europcar weigerde zelfs tel contact met de rechtsbijstand om tot een oplossing te komen. Hoe arrogant en frauduleus kan een bedrijf zijn?
    Uiteindelijk draait mijn rechtsbijstand op voor de betaling van de factuur van meer dan €300!!!! Opletten. Echte oplichters zijn het. De klant wordt niet eens gehoord.

    Sterke punten
    0

    Zwakke punten
    Arrogantie. Klant is een nummer. Onterechte facturen. Geen rekening houden met bewijslast dat factuur onterecht is en blijven aanmaningen sturen en tel niet willen oppakken.
    Klantvriendelijkheid een dikke nul. Ik hoop dat veel mensen dit lezen.

    Door onbekend op 8 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Heb een bestelwagen bij Dockx Aalst gehuurd. Had online een voor een dag besteld aan een totaalprijs van 89 euro. Toen ik deze ging ophalen, wist de verkoper mij te zeggen dat er een omnium verzekering was inbegrepen. Toen ik de bestelwagen terug ging inleveren moest ik niet zoals ik had verwacht 89 euro betalen maar kwam er nog eens 31 euro voor de omnium verzekering bij en daarboven nog eens 5 euro milieutoeslag. De verkoper wist mij te zeggen dat hij mij had gevraagd of ik een omnium verzekering wou en dat ik had toegestemd. Wat dus natuurlijk niet zo was. Bij afhalen heeft hij dus duidelijk laten uitschijnen dat dit standaard was inbegrepen. Daarenboven is de 5 euro milieutoeslag normaal altijd in de totale prijs inbegrepen en komt er dus niet meer extra bij.

    Dus dit was al een 2 de keer dat er niet correct werd gehandeld. Voor mij in de toekomst geen Dockx rental meer en zeker het filiaal in Aalst niet meer.

    Sterke punten
    Degelijke bestelwagens, scherpe voorwaarden indien er geen bijkomende kosten zouden worden aangerekend.

    Zwakke punten
    Misleidende communicatie, hoge extra kosten, onterecht aanrekenen van extra milieutoeslag kost.

    Door Roelandt op 5 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Het is een klote bedrijf als het komt op service heel slecht behandeld terug betalingen heeel lang wachten en bellen telkens en uiteindelijk is het een fout in het systeem en mocht ik mijn geld cash ophalen dacht ok geen probleem gearriveerd zeggen ze ja verantwoordelijke is er niet en we kunnen je nie betalen wat totale bullshit is terwijl het duidelijk op mijn mail stond dat ik die keus had. Nooit meer europcar en echt een afrader voor de mensen om daar u auto te huren klote service en klote bedrijf echt een afrader en spreek uit ervaring!!!

    Sterke punten
    Geen klote bedrijf

    Zwakke punten
    Geen service onrespectvolle personeel moeilijk in terug betaling als het op cash komt

    Door Ombekend op 16 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.