Reviews van deze auteur (113875)

Zeer teleurstellende ervaring

Review over All-Car-Rent

Zeer teleurstellende ervaring met terugbetaling van mijn borg.

Ik heb op zondag 20 april een verhuisbus gehuurd en correct op tijd teruggebracht. Tot op vandaag (30 april) heb ik mijn borg van €350 nog steeds niet terug ontvangen.

Ik heb drie keer telefonisch contact opgenomen en één keer een bericht gestuurd via het contactformulier, zonder enige oplossing of duidelijke opvolging.

Eerst kreeg ik te horen dat het 3 werkdagen zou duren omdat mijn man een Nederlandse bankkaart heeft.
De tweede keer zeiden ze dat het via KBC werd overgemaakt, waarop ik het juiste rekeningnummer doorgaf.
Toen er weer dagen voorbijgingen zonder resultaat, heb ik opnieuw gemaild – geen reactie.
De derde keer dat ik belde, kreeg ik te horen dat het geld “vastzat bij de bank” maar dat het “vandaag nog op de rekening zou staan.”
Het is intussen 18:00 uur, er staat nog steeds niets op de rekening, en de zaak is alweer gesloten. Morgen is een feestdag, dus ik kan pas vrijdag opnieuw iemand bereiken. Ik ben net verhuisd en zit met kosten, terwijl dit bedrijf blijft uitstellen en met mijn geld speelt.

Zeer onprofessioneel en niet klantgericht. Voor een simpele terugbetaling heb ik nu al 10 dagen moeten wachten. Dit had ik nooit verwacht.

Sterke punten
Snel huren

Zwakke punten
Slechte communicatie
Ze geven telkens andere verklaringen (NL kaart, KBC, geld zit vast bij de bank).
Er is geen duidelijke opvolging of bevestiging van betaling.
Je ontvangt geen antwoord op je online melding, wat wijst op slechte opvolging van schriftelijke communicatie.
Onbetrouwbare beloftes
Ze geven herhaaldelijk valse of niet nagekomen beloftes ("vandaag staat het erop", "binnen 3 werkdagen").
Geen enkele van hun deadlines is gehaald.
Slechte klantenservice
Je moet zelf telkens opnieuw contact opnemen om duidelijkheid te krijgen.
Er is geen proactieve terugkoppeling of initiatief vanuit hen.
Traagheid in financiële afhandeling
Een eenvoudige terugbetaling van borg duurt al meer dan 10 dagen.
Dat ze pas na drie contactmomenten de betaling écht proberen te regelen, is zeer inefficiënt.
Geen noodregeling of flexibiliteit
Ze houden geen rekening met jouw situatie (net verhuisd, dringende kosten).
Ze blijven vasthouden aan interne excuses (zoals 'de bank' of 'feestdag') i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen.

reacties: