Enige tijd terug een camionette gehuurd. Vooraf bij een aantel automerken geïnformeerd zodat de camionette zeker lang genoeg was. Bij ophaling van de wagen kregen we een vervanging mee met de garantie dat de binnenmaat even lang was. Niet dus. Gevolg : kast moeten uit elkaar halen en daar bij schade veroorzaakt. Hebben ze , bij wijze van spreken, direct naar containerpark mogen doorvoeren. Luxauto weigert ook maar iedere tussenkomst. Ombudsdienst voor consumentenzaken ingeschakeld, maar deze hun mails bleven onbeantwoord. Dus opgepast met deze verhuurder !
Sterke punten
wegkijken bij hun fouten
Toen ik een verhuis moest doen had ik een kast opgemeten en een bijkomende verhuurmaatschappij gezocht met de passende wagen zodat die ruime kast daar in 1 stuk in kon. Luxauto was de enigste die het gewenste type aanbood. Gereserveerd. Aangekomen bij Luxauto kreeg ik een 'vergelijkbare' bestelwagen mee. Ene met "dezelfde afmetingen". Echter die kast kon er niet in en idd de laadruimte van deze verhuiswagen was ca 10 cm minder lang , toen we na de feiten dit controleerden. Gevolg : kast moeten opbreken en schade. Kast waardeloos. Luxauto weigert ons hiervoor te vergoeden, zelfs na tussenkomst vd ombudsdienst. Dus oppassen met dit bedrijf. Bedrog is geen probleem en ze weigeren hun fouten te vergoeden.
Sterke punten
Bedrog , zijn ze keigoed in !
Klacht via officiële instanties volledig genegeerd.
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten
Valse informatie
Zwakke punten
Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.