All-Car-Rent autoverhuur Antwerpen | verhuur en leasing Bij All-Car-Rent autoverhuur in Antwerpen kan u terecht voor het huren van een bestelwagen, auto, koelwagen minibus of verhuiswagen, op korte en lange termijn. U heeft een extra voertuig nodig op korte termijn, een aanloopwagen voor een nieuw personeelslid gedurende zijn proeftijd, U verhuist of U moet met materiaal naar de beurs, U heeft tijdelijk nood aan een koelwagen ... U kan voor iedere vraag bij ALL-CAR-RENT terecht. Meer dan dertig jaar ervaring en een wagenpark uit alle prijsklassen : Personenwagens, bestelwagens en koelwagens zorgen er voor dat U zorgeloos mobiel blijft. Autoverhuur


All-Car-Rent Reviews

    Zeer teleurstellende ervaring

    Zeer teleurstellende ervaring met terugbetaling van mijn borg.

    Ik heb op zondag 20 april een verhuisbus gehuurd en correct op tijd teruggebracht. Tot op vandaag (30 april) heb ik mijn borg van €350 nog steeds niet terug ontvangen.

    Ik heb drie keer telefonisch contact opgenomen en één keer een bericht gestuurd via het contactformulier, zonder enige oplossing of duidelijke opvolging.

    Eerst kreeg ik te horen dat het 3 werkdagen zou duren omdat mijn man een Nederlandse bankkaart heeft.
    De tweede keer zeiden ze dat het via KBC werd overgemaakt, waarop ik het juiste rekeningnummer doorgaf.
    Toen er weer dagen voorbijgingen zonder resultaat, heb ik opnieuw gemaild – geen reactie.
    De derde keer dat ik belde, kreeg ik te horen dat het geld “vastzat bij de bank” maar dat het “vandaag nog op de rekening zou staan.”
    Het is intussen 18:00 uur, er staat nog steeds niets op de rekening, en de zaak is alweer gesloten. Morgen is een feestdag, dus ik kan pas vrijdag opnieuw iemand bereiken. Ik ben net verhuisd en zit met kosten, terwijl dit bedrijf blijft uitstellen en met mijn geld speelt.

    Zeer onprofessioneel en niet klantgericht. Voor een simpele terugbetaling heb ik nu al 10 dagen moeten wachten. Dit had ik nooit verwacht.

    Sterke punten
    Snel huren

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Ze geven telkens andere verklaringen (NL kaart, KBC, geld zit vast bij de bank).
    Er is geen duidelijke opvolging of bevestiging van betaling.
    Je ontvangt geen antwoord op je online melding, wat wijst op slechte opvolging van schriftelijke communicatie.
    Onbetrouwbare beloftes
    Ze geven herhaaldelijk valse of niet nagekomen beloftes ("vandaag staat het erop", "binnen 3 werkdagen").
    Geen enkele van hun deadlines is gehaald.
    Slechte klantenservice
    Je moet zelf telkens opnieuw contact opnemen om duidelijkheid te krijgen.
    Er is geen proactieve terugkoppeling of initiatief vanuit hen.
    Traagheid in financiële afhandeling
    Een eenvoudige terugbetaling van borg duurt al meer dan 10 dagen.
    Dat ze pas na drie contactmomenten de betaling écht proberen te regelen, is zeer inefficiënt.
    Geen noodregeling of flexibiliteit
    Ze houden geen rekening met jouw situatie (net verhuisd, dringende kosten).
    Ze blijven vasthouden aan interne excuses (zoals 'de bank' of 'feestdag') i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen.

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service. Blijf daar aub weg!

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
    Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.

    De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.

    De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
    Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
    Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.

    Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
    Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.

    Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
    Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's

    Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.

    Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
    Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

    Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service en totaal niet corona safe. Blijf daar aub weg!

    Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
    Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.

    De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.

    De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
    Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
    Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.

    Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
    Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.

    Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
    Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's

    Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.

    Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
    Verschrikkelijk!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bende afzetters

Bezoek All-Car-Rent

Schrijf een review