Reviews van deze auteur

Slechte service

Review over Huurwagens Mols

Ik heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten

Sterke punten
Geen

Zwakke punten
Hulplijn en mails

reacties: